Jeg er så glad for at vi gjennomførte – 2019 starter bra!

 

Den stakkars bloggen min har virkelig fått lide den siste tiden. 2019 startet med et pang og jeg skjønner ikke hvor alle dagene har tatt veien. 

Jeg har jo ikke skrevet et kvekk om julefeiringen vår i spania eller noe. Nå har jeg jo delt en vlogg på YouTube så helt hemmelig har det jo ikke vært. Legger forresten til den nederst her om du ikke har sett den!

Jeg var såå skeptisk til å skulle feire jul noe annet sted en hjemme. Julen har liksom vært ganske hellig for meg etter at jeg fikk barn og jeg har alltid tenkt at det finnes 364 andre dager i året man kan være borte hjemme fra. Men, så endte det jo opp med at vi bare kastet oss i det. Altså det kunne jo ikke skje noe. 

Dagen før vi dro spurte jeg følgerne mine om de kunne feiret jul noe annet sted en Norge, tror 90% svarte nei, haha! Så da ble jeg jo enda mer skeptisk. 

MEN ALTSÅ HALLO! 

Noen ganger bør man virkelig ta et skritt utenfor sin egen komfortsone. Vi hadde den beste julefeiringen noen gang. 2 uker sammen med barna i varmen. God mat, familie, late dager. Det var kanskje ikke jul, jul, men det var jul likevel. 

Dagen etter nyttårsaften suste vi hjem og tiden etterpå har vært så fin!

Jeg bruker alltid å ha det litt tungt i Januar, det virker nesten som om mørket flytter litt inn i hodet mitt også. Men, ikke i år. Jeg har så mye giv og det har allerede skjedd så mye bra. Nå vet jeg at jeg er veldig flink på å jinxe ting, men jeg er sikker på at karmaen min er ganske god om dagen. 

Jeg har møtt så mange fine folk, har åpnet nye dører og kvittet meg med mye dritt jeg ikke trengte. 

Jeg er så klar for resten av 2019 <3 

 

 

 

 

Klem M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg