Mexico!

Processed with VSCO with a5 preset

Det rare med å bo på Østlandet om sommeren er følelsen jeg får når det regner. Vi ferierte innimellom på Østlandet om sommeren når jeg var liten. Den norske sommeren er jo og har alltid vært en aldri så liten utfordring. Man kan liksom aldri forutse hva man får. Følelsen av å traske rundt i shorts i varmt regnvær fordi man kun har pakket ferieklær, lukten av regn mot varm asfalt, lydene av byen. Jeg får såå følelse av ferie. 

Etter nok en deilig sommerdag i går våknet vi til regn igjen i dag. Jeg som hadde planlagt noen kvelder i utesofaen denne helgen. Men alt håp er vel ikke ute. Faktisk er det jo til og med pinse og en ekstra dag fri, hurra! Tre dager hjemme sammen med barna, jeg gleder meg skikkelig! 

 

Om du vil ha et aldri så lite tips til å komme i sommerstemning til tross for regn og guffent vær så har jeg en sang dere bare må høre! Chris Holsten slapp ny låt i dag (ikke umulig at kjærligheten har en finger med i spillet, kremt) og den er helt rå! 

Virkelig en låt som skal få slå følge med meg gjennom sommeren 2017! 

 

Hør den HER

-M

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg