Partynails for dummies på 1-2-3 !

Processed with MOLDIV

Jeg må bare starte med å beklage for mine mindre pene hender. Å jobbe i butikk takes it´s toll. Men hey, det hjelper jo litt på med pene negler da! Jeg har funnet den billigste og beste måten å freshe opp neglene når jeg skal noe. Billige l-snegler fra eBay, ferdig formet og ready to go! Linken til neglene finner du her (ikke spons, haha!) 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Jeg har verken tid eller økonomi akkurat nå til å få stelt neglene mine så dette er et supert alternativ. Det varer slettes ikke lenge, men funker som en kule om man skal noe plutselig!

Alt du trenger å gjøre er å buffe dine egne negler forsiktig. Selvfølgelig negler helt uten neglelakk, hihi! Lim på tipsene med neglelim. Det kjøper jeg i Norge da jeg ikke stoler et kvekk på de man før kjøpt fra Kina. 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Så er det bare å gå crazy med favorittneglelakken, pushe på med litt neglebåndsolje og svosj så er man ferdig. Jeg gjør det her på ca 15 minutter. Og det beste av alt! De sitter hele kvelden og enda litt til!

Processed with VSCO with a5 preset

 

Så ble det visst “ei litta” tips fra meg på lørdagskvelden! 

 

Håper alle har en skikkelig fin helg!

 

-M

 

2 kommentarer
    1. Statera Marit Ebeltoft: Den tok jeg for et år siden ?? men har tatt den opp igjen en gang ?? de blir fort blasse der ?? men var ganske greit å bare fylle på igjen altså ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg