Mange trodde jeg skulle hoppe i fallskjerm men…

Reklame | Hendrix hair Drammen

//Sponset behandling

 

 

Jeg har det visst med å overdrive. Etter at jeg la ut på Instagramstory i går at jeg skulle gjøre noe i dag som gav meg skikkelig sommerfugler i magen, haglet det inn med meldinger fra søte følgere som tippet at jeg skulle hoppe i fallskjerm. Well, well. Denne frøkena blir svimmel bare jeg går litt for raskt ned trappa hjemme, for ikke snakke om at jeg nesten får infarkt når vi kjører over fartsdumper. Så nei, jeg har ikke hoppet fallskjerm. MEN jeg har gjort noe annet spennede, eller spennende for meg i allefall.

Jeg har vært hos frisøren og farget håret. Hahaha, uff det hørtes skikkelig kjipt ut når jeg tenkte det oppi hodet mitt nå. Når jeg liksom har lagt spenningsnivået på at dere trodde fallskjerm også har jeg bare farget håret. Jeg beklager virkelig. Så kjip kan man liksom bli.

Vel, uansett. I dag har jeg nok en gang lagt skjebnen til min fagre manke i Anita på Hendrix hair i Drammen sine hender. Jeg har lenge vurdert å farge håret mørkt, sånn på skikkelig. Også har jeg feiga ut gang på gang. “Shame on me”.

I dag var dog dagen. Jeg har gjort det. Det blonde håret er borte og jeg har nok en gang gått inn i rollen som helskrudd kinderegg. Neida, joda.

Jeg har et skikkelig forvirrende forhold til hårfarge. For når jeg ser meg selv i speilet føler jeg at jeg kler mørkt hår best, men når jeg ikke ser meg i speilet føler jeg meg finest som blond. Men, nå er det ingen vei tilbake med det første.

Som dere kan se på bildene er Anita en tryllekunstner. Jeg ramlet inn dørene hos henne som pumba og ramlet ut igjen som Simba på et vis. Høy luftfuktighet og dårlig tid er en skikkelig dårlig kombinasjon (som dere kan se på førbildet) så i dag var jeg ekstra glad for at Anita kan trylle. Instagrammen hennes finner dere HER!! Forresten er hun ikke bare hårtryllekunstner, hun er også supersøt og kan snakkes med om alt. Kan man elske frisøren sin? Ja, det kan man tror jeg!

 

Men sånn helt seriøst:

 

Jeg gjorde det!!! Jeg farga håret mørkt – skriv gjerne “åh det ble fint” ogsånn i kommentarfeltet så jeg ikke angrer, haha. Uff.

Jeg blir alltid så imponert over hvordan hun klarer å få håret mitt fra å være skikkelig bustehår til å se så blankt og sunt ut! Heldigvis har jeg fått litt opplæring og ikke minst fått med meg noen produkter hjem. Jeg har blitt SÅ glad i produktene fra Hempz. De gjør virkelig underverker for håret mitt. Også en spray som heter Colorwow dream coat (en av kardashians sine favoritter også, for et sammentreff) som gjør håret skinnende blankt! Nå skal jeg bli flink å bruke de så jeg kan se ut som om jeg har vært hos frisøren hver dag, hihi!

Rop ut om dere lurer på noe i forhold til produktene, og sjekk gjerne ut Anita om dere bor i Drammensområdet – hun er altså helt rå! Og forresten skal hun straks åpne salong på Slependen også (jeg reiser etter hvor en hun drar, haha) – Om du vil følge Hendrix hair slependen finner du den Instagramen HER!!

 

Klem M

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg