Hvor jobber jeg, hvorfor har jeg vært borte, hva skjer?

 

Hvor skal jeg egentlig begynne? Jeg kan ikke huske sist jeg skrev noe her inne. Denne gangen er det heldigvis mange fine grunner til det!

Nå er jeg tilbake, snart kommer det en ny blogg på plass og jeg har et helt lager av ting på hjertet som vil ut. Men, først av alt la meg rope ut om alt som har skjedd den siste tiden!

 

Det hele startet med at jeg begynte å studere markedsføring, noe jeg hadde brukt lang tid på å bestemme meg for å gjøre. Det satt egentlig litt langt inne å skulle begynne på studier igjen, så lenge etter at jeg egentlig trodde jeg var ferdig med sånt for alltid. Det viste seg å være et veldig godt valg, lesingen gikk lekende lett! Så lett at jeg raskt fant ut at jeg kunne ta en liten jobb på siden, sammen med jobben min på egne sosiale medie kanaler! På et svosj og et vink virket det som om høyere makter hadde lest tankene mine og plutselig hadde jeg jobb i den supersøte nettbutikken til komikerfrue (som forøvrig er en av de beste damene jeg kjenner).

Der rakk jeg ikke være så lenge før det dukket opp enda en mulighet jeg ikke kunne si nei til!

Noen ganger må noen dører lukkes for at andre skal kunne åpnes. Og slik ble det.

Jeg la fra meg både studier og nettbutikkjobben til fordel for jobb som digital markedsfører i et tv-produksjonsselskap. Og selv om det er trist å tenke på de tingene som ikke ble noe av, så er jeg evig takknemlig for at jeg har endt opp der. Jeg trives SÅ godt, får utfoldet meg på et felt jeg føler jeg mestrer og lærer nye ting hver eneste dag. Jeg jobber med så fine folk, har gjort så mye rart og er SÅ happy for hver dag.

Men, det stoppet neimen ikke der. For etter en stund ramlet jeg også inn dørene hos Egmont hvor jeg nå skal være fremover. Derfor kommer bloggen til å bli ny, fremtiden spennende og jeg kanskje en liten smule overarbeidet haha!
Heldigvis er det lett å jobbe mye når man har det gøy!

 

Så det var altså en liten oppdatering fra meg, eller kanskje en forklaring på hvorfor jeg ikke har vært her så mye!

Men hei! I`m back!

 

Megaklem fra M

 

 

4 kommentarer
    1. Halloooo så gøy!!😍Høres ut som om du har tatt riktige valg og utnyttet de gode mulighetene som har kommet din vei! Gratulerer så mye, dette er vel fortjent! Lykke til med alt sammen og Heia deg!🎉❤️

    2. Great article! This is the type of info that are supposed
      to be shared across the web. Disgrace on Google for now not positioning this post
      upper! Come on over and talk over with my web site . Thanks =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg