Hva skjer nå?!

Nå trenger hodet å luftes. Og siden jeg på ingen måte har et snev av tid til sosial samkomst om dagen så tenker jeg at det kan være fint å bruke bloggen litt igjen. Så her er jeg da!

Akkurat nå skjer absolutt alt! Og jeg…ELSKER DET! Det er bare at hodet mitt konstant går rundt med en følelse av at det er nære ved å eksplodere! Men, det kommer jo ikke til å gjøre det da…håper jeg.

Husbyggingen er inne i en helt drøy fase. Det er så mange valg og budsjettet er totalt sprengt i fillebiter. Jeg regner og regner om, tegner innredninger, måler opp og ned i mente. Jeg har ca null peiling på hva jeg driver med, men jeg ser at huset blir fint. Og jeg gleder meg skikkelig til å spise knekkebrød de neste 10 årene i det fine huset.

 

Og så har vi NAUST da. Det andre massive prosjektet vårt! I dag startet vi dagen tidlig med et møte med fabrikken før jobb. Og nå er vi endelig i gang. Det er så ekstremt viktig for oss at alt er riktig hele veien. At kvaliteten er bra, at det er produsert etisk, at vi føler «viben» og vet at det vi leverer fra oss er 100%. Og 100% tar tid, sjukt lang tid!

Og så jobber jeg bare 100% pluss somekanalene mine og har 2 barn 🙈 Livet er IKKE kjedelig om dagen!

Men Herremin som jeg gleder meg til å ta dere med på alt som skjer fremover for det er så mye atte hjelp!

Annonse! Jakka jeg har på meg er foresten fra Cubus! Der får du 20% avslag om du bruker koden maling20 💞💞

 

Jakka finner du her: fleecejakke

 

Klem M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg