Dette anbefales egentlig ikke!

De dagene som føles som fire forskjellige dager, i dag er en sånn dag. Nå slengte jeg meg akkurat i sofaen og har ingen planer om å bevege meg en meter før jeg skal legge meg.

“Once every blue moon” reiser vi på harryhandel. Eller det var egentlig litt jug, for det er oftere en som så. Uansett, vi suser i alle fall av gårde i ræserfart (som T sier) over grensa for å hamstre diverse godsaker. Vi er jo klar over at det er flere som gjør det. Det vi derimot ikke var klar over var at typ ALLE MENNESKENE I HELE NORGE hadde turet over grensen akkurat i dag.

Nå tar jeg kanskje litt hardt i, men for et kaos. For første gang på lenge tok vi båten fra Sandefjord, som regel kjører vi begge veiene. Men nå valgte vi altså å gjøre det akkurat i dag. Heldigvis har vi verdens beste barn å ha med på tur, det er liksom aldri noe styr og de har på ingen måte arvet tolmodigheten sin fra meg. Det var mange som skulle av båten og derfor lenge å vente i bilen under avkjøring. Lille T knekker  ventetiden ved å rulle ned bakruta og rope hei til en fyr utenfor. Så slår av en liten prat om han skal til Sverige og at vi pleier å kjøre ræserfort. Problem solved!

Note to self – det anbefales ikke å reise til Sverige når det er langhelg. Eller egentlig generelt ikke på Lørdager. Men, så er premien ganske så fin da. Så nå skal jeg straks drikke vin, spise spekeskinke og nyte min egen harryfaktor!

 

Håper Lørdagen er fin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg