A for annerledes!

For noen år tilbake når jeg hadde skikkelig blogg tørke, blogga jeg meg gjennom alfabetet. Og nå fikk jeg plutselig lyst til å gjøre det igjen. Det er liksom så fint å ha en knagg å henge det på. Et ord som beskriver dagen, eller livet, eller selve innlegget.

Jeg startet egentlig ballet med å ikke helt finne ut hvilket ord jeg skulle bruke. For uansett hvor mye jeg tenkte så var det A for Apekatt som dukker opp i hodet. Og det er helt ærlig sjukt lite apekatter om dagen. Men annerledes får holde, for akkurat nå er alt annerledes.

Hverdagen er totalt snudd på hodet og vi bruker hvert eneste våkne minutt til å gjøre et eller annet. I det ene øyeblikket sitter vi en tidlig morgen på møte med fabrikken i Taiwan før jobb og på ettermiddagen diskuterer vi om trykk knappen på den nye doen skal være sort matt eller messing! Hvordan endte vi opp her liksom?

 

I dag har jeg rusla rundt i huset og drømt meg mot innflytt. Nå har snart alle rommene vegger og det gjør det så mye enklere å visualisere hvordan det kommer til å bli. Og nett når jeg sto der og forklarte kent om juletreet og adventsstake på den nye spisestua måtte jeg nesten felle en tåre. K syns det var greit dust å bli rørt, men så ble jeg en gang det!

I morgen kommer mamma en tur på besøk og skal bli noen dager! Gleder meg skikkelig til å vise henne huset.

 

– M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg