NY VLOGG! Vi kjører parduell! Hvem tror du vinner?

Hei søtiser!

Jeg håper virkelig at dagen deres er bedre en min, haha. I dag er en sånn dag hvor alt bare går på tverke og tar fryktelig lang tid. Jeg skulle egentlig bruke mye av dagen på å studere, men i stede har jeg sittet å ringt rundt i nesten hele Norge på jakt etter et lite dokument. Men, hey det hjelper ikke å klage så da deler jeg heller noe morsomt med dere. Eller jeg håper dere syns det er morsomt. Jeg har nemlig fått med meg kjærligheten på en konkurransedag her hjemme (vi elsker å konkurrere mot hverandre) og vi filmet selvfølgelig hele greia. 

 

Så hvem tror dere vant? 

 

 

Sjekk ut da vel <3

 

 

 

 

Håper dagen er fin!

 

Klem M 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg