Klarte ikke å la være!

//Inneholder reklame

 

Processed with VSCO with a4 preset

 

For en stund tilbake malte jeg stua vår i fargen Oslo fra Jotun. Jeg syns den fargen er SÅ fin, men nå når mørket har lagt kappen sin over byen vår ble veggen for stor og fargen for mørk. Så nå har jeg kriblet i fingrene etter å gjøre noe med den ganske så lenge. 

Nå fikk jeg endelig det sparket i rumpa jeg trengte for når jeg kom hjem fra juleferie lå mange nye postere fra Desenio.no og ventet på meg. Bestillt nettopp for å passe til en litt lysere vegg. Så da var det bare å brette opp ermene da!

Det fine med Desenio er at de har postere som passer til alle årstider, hele året. Så når man lengter etter våren i Januar kan man helt fint hente den inn i stua. Og slik ble det. 

Det er liksom ikke så mye som skal til! 

Egentlig hadde det gjort mye å bare bytte posterene også.

Det gøye for både meg og dere er at jeg har fått dele en rabattkode med dere som gir dere 25% avslag på alle posters (-handpicked/collabs) i perioden 15-17 Januar hurra! Dette gjelder desverre ikke rammer, men de kjøper man en gang også kan man bytte ut innholdet om og om igjen. Rabattkoden er MMELLOW <3

 

I videoen under kan dere se de andre posterene i pakken og prosessen fra før til nå! (ikke noen handywomen der nei)!

 

 

 

 

Hva syns dere? 

 

Klem M 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg