VLOGG! Har jeg blitt brunette?

 

God morgen vakre mennesker! Eller formiddag blir det vel kanskje. Håper alle har en skikkelig fin Søndag. Den absolutt beste dagen i uka spør du meg, hihi! 

 

Det aller beste med Søndager er at vi som regel ikke skal noen ting som helst. Lille herremann har en infeksjon i øyet også stakkar så da blir vi å holde oss inne. Alle unnskyldninger for sofakos og film er gode unnskyldninger, haha!

Nå har jeg også fått klippet sammen filmen fra når jeg var hos frisøren i går! Jeg syns selv det er skikkelig stor forandring, kjærligheten mener han nesten ikke ser forskjell. Hallo liksom? 

Hva tror dere? Ble jeg brunette? 

 

 

 

 

Klem M

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg