Gjorde jeg akkurat det som Instagram følgerne mine sa jeg ikke skulle gjøre?

Processed with VSCO with a4 preset

 

God kveld i stua!! 

 

Riktig god Lørdag chikas og chikolettos eller noe i den duren. Håper alle har hatt en skikkelig fin dag. Her har den vært lang men moro og i skrivende stund venter jeg på at kjærligheten skal kommer hjem med mat fra mækkern. Skulle egentlig lage skikkelig middag, men noen ganger svikter motivasjonen og i dag lot jeg det bare skje. 

Vi hadde en skikkelig seig morgen i dag tidlig, sov lenge og spiste deilig frokost sammen uten noe stress. Tror litt det er derfor den dagen her føles ekstra fin, den startet liksom så bra. I tillegg hadde jeg et skikkelig “moment” i dag tidlig. Jeg har noen ganger det. Der jeg på en måte får livet slengt i trynet, på både godt og vondt. I dag var det på godt. Det er alltid så små ting som skal til for å fremprovosere disse. I dag handlet det fullt og helt om takknemlighet. Det veltet liksom over meg hvor heldig jeg er og hvor uendelig stor pris jeg setter på familien min. Oss fire her hjemme, men også resten av min familie og kjærlighetens. Vi har så mange fine folk i livene våre som vil oss godt! Og det har jeg følt på litt ekstra i dag. 

Så var det den overskriften da, jeg er jo ikke noe ekspert på Clickbait. Så den har jo klart hold i virkeligheten. For en stund tilbake fikk jeg nok et innfall om å farge håret mitt mørkere igjen. SÅ jeg spurte på instagram om hva følgerne mine syns. Jeg er jo veldig glad i følgerne mine og de kommer alltid med så bra tips om ting når jeg spør. Men, så er jo ofte faren at man ikke får det svaret man ønsker seg, haha! Så da svarte jo sånn 90% at de ikke ville farget håret da og jeg feiget jo selvfølgelig ut. 

Nå har det gått noen uker og jeg har sittet noen timer i frisørstolen i dag. Bildet øverst her er førbilde av det stakkars håret mitt tidligere i dag. Tror dere jeg farget det mørkt likevel? 

Vel, jeg har jo såå lyst å vise dere siden det ble så fint. Men, jeg har tatt meg bryet med å filme hele greia så resultatet dukker opp på YouTube-kanalen min i morgen! 

 

​Tror dere jeg har farget det mørkt? 

 

Klem M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg