Junkyard Haul og rabattkode!!

//inneholder sponsede produkter

 

Jeg er skikkelig på bærtur om dagen og har kastet med ut i den store skumle YouTube verden! Dette er noe jeg har hatt lyst til såå lenge men aldri turt. Nå er jeg i litt sånn YOLO modus om dagen så da tenkte jeg hvorfor ikke. JEG SYNS DET ER SÅÅ MORO!

Det er ti ganger mer jobb en jeg noen gang kunne forestilt meg men hoy så lærerikt og kreativt. 

I dag har jeg delt min andre Junkyard haul!

 

Ta gjerne en titt om du vil.

 

 

 

Klem M

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg