Hei 2019

 

Plutselig var 2019 her. 2018 avsluttet jeg med å være…vel rett og slett demotivert. Derfor ble det meste av sosiale medier lagt bort, bloggen glemt og telefonen holdt batteritiden sin litt mer en et døgn av gangen. DET HAR VÆRT SÅÅÅ DEILIG! Når alt blir mer stress, forventing og irritasjon en kos er det bare en ting å gjøre, vente til det blir bare kos igjen. 

14 fine dager i Spania sammen med familien min er nå over og jeg går inn i 2019 med mange rare følelser. For selv om jeg i bunnen føler på aldri så lite frykt rundt det faktumet at 2019 er et år utenfor min kontroll, har jeg aldri gått inn i et år med så god følelse før. Noe sier meg at dette er MITT år, til tross for at jeg egentlig ikke liker oddetall. Det siste året har bydd på mange skuffelser, jeg måtte si fra meg jobben min og engasjementet rundt det jeg driver med på sosiale medier har dalt drastisk sammen med motivasjonen min. Drømmen om å kunne leve av hobbyen min har føltes mer og mer uoppnåelig og helsa mi har rett og slett vært dritt. Kanskje er det derfor 2019 gir meg good vibes. Når man har nådd bunnen kan det jo bare gå en vei? Haha. Neida, så ille føles det ikke altså, men jeg har virkelig troa på året. 

Om bare noen dager er jeg plutselig student, jeg har massevis av skisser til YouTube videoer liggende og jeg har mange planer sammen med menneskene mine. Jeg har laget meg større drømmer en jeg noen gang har hatt (dere som har fulgt meg en stund vet at jeg er mer en realist en en drømmer) og når alt kommer til alt føler jeg at jeg har kommet ut av alt i den andre enden som en nye og bedre utgave av meg selv. 

I 2019 skal jeg:

Fokusere på studiene

Melde meg som frivillig

Huske å puste

Gjøre ting som gjør meg glad

Sette pris på det jeg har før jeg ser på hva jeg ønsker 

 

Klem M

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg