Når han kjøper den perfekte kalendergaven!

Processed with VSCO with a6 preset

 

For første gang på veldig mange år, eller egentlig siden jeg var liten ble jeg overrasket med pakkekalender i år! Har egentlig vurdert litt frem og tilbake om jeg i det hele tatt kunne dele at jeg har fått siden verden tydelig er såre urettferdig om dagen og janteloven godt brukt. Nå føler jeg at jeg kan unnskylde det med at jeg på ingen måte er bortskjemt med slike ting. Selv om kjæresten min er fryktelig snill var det veldig uventet å få kalender. Han hadde gjerne hadde gitt meg alle stjernene på himmelen om han kunne, men er alltid den som rusler stresset til butikken på ettermiddagen på bursdagen min og gjerne ringer på veien for å spørre hva han skal kjøpe. Derfor ble seg like ekstra overrasket når det plutselig sto 24 pakker å ventet på meg i stua. “Happy wife, happy life” sies det og jeg tror han syns livet er ganske fint om dagen. 

Nå skal ikke dette bli et sånn innlegg som “se hva jeg fikk i pakkekalenderen min i dag”. Den grensa kryssa jeg når jeg viste kjøleskapet mitt i housetouren på YouTube og det skjer ikke igjen for å si det sånn. Men, i går fikk jeg den søteste varmeflaska jeg noen gang har sett. En liten søt kanin man kan sette i mikroen. I hovedsak syns jeg gaven var så fin fordi han har tenkt på hvor mye jeg fryser. Men så kom jeg til å tenke på for en fin gave det egentlig er i seg selv. 

Når jeg kommer over smarte ting eller får gode tips syns jeg der er koselig å dele de videre med følgerene mine på Instagram. Altså gode tips er jo gratis og kan være til god hjelp for de som mottar dem. Så da delte jeg altså link til denne søte lille saken. Et gavetips som er søtt, prisgunstig og praktisk. Det kan jo ikke bli bedre! 

I dag startet jeg på julehandelen og det gikk dermed opp for meg at jeg kanskje burde bruke mitt eget tips. Den lille tassen er nemlig en perfekt gave til et par stykker på lista mi. Klikka meg inn for å kjøpe og hva skjer? DEN ER UTSOLGT. Hahaha. Sånn kan det altså gå når kjærligheten først slår på stortromma. 

Må vel bare konkludere med at han har vært skikkelig flink, hihi! 

Håper dere har en super dag <3

Klem M

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg