Små gleder!

 

Dagene frem til Desember raser av gårde. Jeg er helt sikker på at det ikke gikk like raskt i fjor. Nå skal det sies at det ikke akkurat hjelper at vi reiser av gårde til Spania like før julaften. Jeg går jo dermed glipp av de dagene jeg og veldig mange menn løper rundt i panikk for å ordne gaver. Nå må jeg liksom tenke langt frem i tid. Mange gaver skal av gårde til vestlandet og vi må tenke praktisk i forhold til pakking. 

Jeg er med andre ord faktisk ganske stressa i år. Om mulig enda mer en jeg bruker å være. Det setter heldigvis ikke noen demper på stemningen. Det er fortsatt bare November men jeg har julestemning helt ut til fingertuppene. Det skal den lille herremannen på bildet få mye av takken for. Han er helt i ekstase i år. Jeg vil jo kanskje si at det er den første julen han virkelig forstår greia. Det smitter skikkelig. 

Jeg tror på ingen måte at man trenger barn for å finne julegleden. Den tror jeg man bare har inni seg. Men, jeg tror at det er litt enklere å lete den frem når man kan dele den med små forventningsfulle mennesker. Det er noe med å vente på nissen, bake litt skakke julekaker og lage snål julepynt. Noe ekstra fint med å ha masse kuler tett i tett nederst på treet, glitter på de rareste steder og noen som kniper litt på pakkene. 

Nå gleder jeg meg skikkelig til Desember er her. Til kakebaking, juletrepynting og alt. 

 

Julen ass!

 

klem M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg