En gamingfrues bekjennelser!

 

 

Det er mange fruer jeg hadde sett for meg å bli i livet. Og selv om jeg ikke helt er så gira på frue stempelet, så er man jo en gang frua til den man er sammen med uansett om man definerer seg som det eller ikke. Nå skal det også sies at jeg har en del valg når det kommer til fruetittel siden min kjære samboer er en mann av ambisjoner. Dette fører igjen til en hel drøss av både hobbyer, jobber og jobbyer som vi kaller det. 

Helt ærlig bytter det jo av seg selv hvilken rolle jeg egentlig har. De siste dagene vil jeg si jeg har vært sjakkfrue, noe som for så vidt har vært fryktelig kjedelig. 

Men, denne helgen inntar jeg en fruetittel jeg aldri i min villeste fantasi hadde trodd jeg skulle ha. 

Denne helgen er jeg GAMINGFRUE. 

 

ALTSÅ HÆ?

 

For 5 år siden ble jeg sammen med en fyr som ikke en gang hadde playstation, nå delvis livnærer han seg av å spille dataspill. Forstår jeg det? nei ikke i det hele tatt. Syns jeg det er litt morsomt? ja litt. 

 

Jeg har alltid syns det er gøy å spille selv. Altså jeg er ikke helt der at jeg setter meg ned alene hjemme og spiller dataspill. Men, jeg tar gjerne en playstationkveld med kjærligheten eller en runde Minecraft med snuppeliten. Det jeg ikke klarer å forstå er at man kan gjøre det til en jobb.

 

Så nå er jeg altså frua til en som gjør akkurat det, uten at jeg forstår det. Og i helgen skal de ha et gamingevent som jeg skal være med på. Det blir koselig på mange måter. Koselig fordi jeg får et innblikk i hva det egentlig går ut på og fordi vi får en kveld barnefri for første gang på veldig lenge. 

 

Så gjenstår det bare, hva skal egentlig denne gamingfruen ha på seg i morgen? 

 

God helg da søtinger!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg