HJELP! Hva er det egentlig jeg holder på med nå?!

 

Det finnes sikkert tusen ord for å beskrive alle følelsene jeg går gjennom akkurat nå. 

Men jeg tenker det får holde med lettelse, nysgjerrighet og total angst. 

Jeg har åpnet et kapittel i livet jeg trodde jeg hadde lukket for lengst. Men noen ganger snur ting så fort at man bare må kaste seg på skal man klare å holde følge. 

I Januar blir jeg student. HJELP! 

Den siste tiden har jeg skrevet uendelig mange innlegg om det å gjøre som man selv vil. Kanskje har jeg også litt prøvd å fortelle meg selv at jeg må satse på det jeg ønsker meg. Og jeg vil jo jobbe med sosiale medier. Eller medier generelt egentlig. Og akkurat nå føles det veldig riktig å skulle studere digital markedsføring. Selv om magen min danser samba og hodet mitt roper at det også finnes grunner til at dette ikke nødvendigvis er tidenes beste ide. 

Shitt au. 

Nå er det gjort. Eller bestemt rettere sagt. 

En gang for noe som føles ut som hundre år siden sa jeg at jeg ville jobbe med reklame når jeg ble stor. Et sted på veien må jeg ha mistet drømmen, eller kanskje bare dømmekraften. Jeg har prøvd og feilet, men nå føler jeg virkelig at jeg er på riktig sted og DET føles skikkelig bra. 

Kanskje var det det som var meningen med at jeg ble syk. At jeg rett og slett skulle få muligheten til å se at jeg fortsatt kunne oppfylle drømmen min. Kanskje var det den lille dytten i baken. 

Nå er i alle fall første steg tatt. 

 

Hjelp, hjelp, hjelp men jippi!

 

Klem M

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg