Jeg har ombestemt meg!

 

Vi har hatt en skikkelig fin helg. Besøk av mamma og pappa var nok akkurat det vi trengte nå. Barna har storkost seg og vi har lagt fra oss alt vi “burde” gjøre hele helgen. God mat, hyggelige opplevelser og fint selskap må være den beste medisinen for det meste. Og selv om denne mandagen muligens er litt blå føles det fint å ha ladet opp minnebanken litt. Nå sees vi ikke igjen før til jul. Når jeg tenker meg om er det egentlig ikke så lenge, dessuten går alltid November og Desember fryktelig fort. Vi skal faktisk reise bort å feire jul i år. Jeg som alltid har sagt at jeg aldri skal feire jul utenom Norge, haha! Men, det skal jeg fortelle mer om senere. 

Og så over til overskriften. Jeg har ombestemt meg. I går åpnet jeg kommentarfeltet mitt igjen. Å ikke kunne kommunisere med leserne mine fjernet plutselig litt av gleden med det hele. Grunnen til at jeg stengte det i første omgang er jo fordi blogg.no er det stedet jeg desidert har fått mest hat og dritt. Det er vel også kanskje ett av de få stedene man faktisk kan kommentere helt anonymt. Eller helt anonym er man jo ikke for det er sabla enkelt å finne informasjon via IP-adresser. Jeg tåler egentlig ganske mye. De gangene det føles vanskelig er når folk angriper forholdet mitt. Jeg stoler på kjæresten min fullt ut, men det er likevel vondt å lese de tingene folk skriver for å prøve å ødelegge. Nå har jeg heldigvis klart å sette på et filter som muligens kan hindre disse idiotiske kommentarene i å komme frem. Så da er det bare å rope HEI i kommentarfeltet mitt igjen, da blir jeg glad. 

 

Senere i uka har jeg tenkt å skrive litt om tankene mine rundt eksponering av barn i sosiale medier OG komme med noen tips til Halloween!

Skriv forresten også om du har noe du ønsker å lese om – jeg er max åpen for forslag!

 

-M

4 kommentarer
    1. adadb: Tusen takk fine 😀 Om du ser litt tilbake i tid har jeg laget et innlegg om hvordan jeg redigerer bildene mine <3 Der finner du alt jeg gjør 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg