Alt for lenge mellom hver gang!!

 

I dag kommer de endelig! Mamma og pappa. 

Hele familien min bor egentlig ganske spredd over alle hauger, så det blir fryktelig lenge mellom hver gang man får til å treffes. Det er selvfølgelig veldig kjipt og jeg hadde gjort mye for at man skulle kunne bo nærmere. Men, skal man se det positive i det tror jeg det må være at man ikke tar noe for gitt. 

Tidligere bodde vi så nærme at man slapp å ta på seg sko en gang for å se hverandre, nå føles det nesten som en hel jordomseiling. Tidligere ropte vi raskt hei og fortsatte dagen, nå setter vi av tid og er sammen på ordentlig når vi først er det. Nå gleder jeg meg i alle fall skikkelig til de kommer!!

 

Forresten skikkelig koselig at så mange av dere ville sjekke ut YouTubevideoen min i går. Jeg vet at jeg ikke er spesielt flink på det enda, men jeg øver og håper at det kommer seg etterhvert. Jeg har mange ting jeg har lyst til å lage, men også mye kunnskapen min om film/redigering setter en aldri så liten stopper for. Så her gjelder det å lese seg opp, haha. 

Jeg vet at det er kjedelig at dere ikke får kommentert på bloggen. Jeg føler selv at jeg mister mye av kontakten med leserene mine, men jeg har det mye bedre med å ha det stengt så da forblir det nok sånn. Men, fortvil ikke! Om du vil skrive noe til meg må du gjerne klikke inn å like siden min på Facebook og skrive i kommentarfeltet der! Da hadde jeg blitt superglad. Facebooksiden finner du HER!

 

Nå skal jeg få siste greiene i orden før vi får besøk! Håper dagen din er skikkelig fin!!

 

-M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg