3 “hairstyles” for koselige høstfester!

//Innlegget inneholder sponsede produkter//

 

 

Altså hvorfor er det ingen som har fortalt meg at de “hollywoodlokkene” kommer fra noe så enkelt som en litt tykkere krølltang, haha! Flaks for meg at jeg har fått teste ut BaByliss sin Large fra Creative kolleksjonen. Du finner krølltanga HER. Nå skjønner jeg liksom greia. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle tipse dere om noen søte styles man kan bruke både til fest og hverdags i høst. 

For å få de fineste resultatene anbefaler jeg å føne håret før man starter samt og bruke en skikkelig god varmebeskytter. Også er det bare å gå crazy bananas med krølltanga. For de fineste krøllene er det lurt å legge tanga under håret når man starter krøllen. Da går krøllene innover om dere skjønner. Det ser ofte veldig heftig ut andre veien og håret blir fryktelig stort. 

 

 

Look nr 1. 

Beachy waves. Dette er ofte min 2 go 2 frisyre med en gang jeg skal noe fordi den er ganske anonym. Klassisk midtskill med luftige krøller. Her er det ekstra lurt å krølle innover siden man får et ganske naturlig resultat. Et ekstra tips her, om du skulle velge å legge deg med vått hår er å flette en flette med midtskill før du legger deg. Da faller krøllene ekstra naturlig helt fra skillen og ut. 

 

Look nr 2.

Bun med krøllet “lugg”. Dette er kanskje min desiderte favoritt. Fordi det går skikkelig fort og gir en litt søt twist. Jeg setter alltid håret i en høy hestehale først. Drar så ut noen remser med hår rundt ansiktet og så lager bun på toppen. Avslutter alltid med å krølle håret jeg har dratt ut og kaster på en scrunchie for syns skyld, haha!

 

 

Look nr 3.

Halfbun er liksom en ganske kul greie. Man får håret bort fra ansiktet men får fortsatt lengdene å jobbe med. Her kan man velge om man vil lage bun på toppen eller rett og slett en enkel hale. Ekstra fint om man gir litt ekstra punch til krøllene her. 

 

Spør gjerne om dere trenger hjelp!!

 

-M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg