Tenk å leve bare 1 dag i noen andre sitt liv!

 

Det er mange greier man kan drømme om å gjøre men som aldri kommer til å skje. Som å kunne fly, eller reise jorden rundt på en uke. Jeg har mange ting jeg gjerne skulle gjort, bare for en liten stund. EN av de tingene er å leve noen andre sitt liv, bare noen timer, dager eller en uke. Altså her snakker vi “all in”. Bytte kropp, personlighet, hjem og generelt hele livet. Bare at man husker det etterpå liksom. 

Egentlig ganske rart at det er noe jeg gjerne skulle gjort, siden jeg helt ærlig talt bryr meg veldig lite om alle andre sitt liv. Samtidig er jeg helt sykt nysgjerrig på hvordan det er å være inne i noen andre sitt hode. Hvor sykt hadde det ikke vært om man kunne prøve å være en random mann for en dag for eksempel? 

Okei, jeg innser jo nå at jeg kanskje ikke bryr meg sååå lite om andre sitt liv som jeg trodde, haha!

Det er så mange ting jeg lurer på. 

Hva spiser alle andre til middag? Lager de liksom det samme som oss eller er det noe helt sykt digg der ute jeg går ordentlig glipp av? 

Hvordan føles søvn for andre? Er det like digg å sove for alle liksom? For det virker jo som om noen er mer avhengig en andre. Og jeg vil gjerne være inn i hodet til noen som syns det er sånn skikkelig, ordentlig super digg å sove. 

Hvordan føles det egentlig å være topptrent?

Hvordan er det å være i hodet til en som ikke stresser i det hele tatt?

Hvordan føles det å være gammel? (Altså jeg skjønner jo at jeg kommer til å finne det ut til slutt).

Mest av alt lurer jeg på hvordan det hadde vært å være mann. 

Det er nok en god grunn til at man ikke kan teste ut noen andre sitt liv for en dag. Og selv om det frister er det ikke sikkert jeg hadde turt om jeg faktisk kunne det, haha! Eller kanskje jeg hadde det, jeg vet ikke. Uansett tror jeg kanskje jeg hadde valgt å være en Kardashian fremfor en mann om jeg faktisk hadde fått tilbudet. Skal ikke kimse av litt L.A glamlife. 

 

-M 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg