I morgen drar vi til….

Innlegget inneholder adlink 

 

Den søte jakka er fra Cubus og finnes HER!

 

God kveld søte mennesker!  Herrejemini som dagene raser avgårde. Snuppeliten har vært hos pappaen sin hele uka siden det er høstferie og nå er den jo nesten over. Lille T stakkar har ikke fått noe høstferie i det hele tatt, eller stakkar er jo å ta litt hardt i siden vi akkurat er ferdig med tidenes lengste sommerferie. Men uansett, i morgen har han fri fra barnehagen og vi skal en liten tur til Sverige!

 

Det høres muligens skikkelig kjipt ut, men jeg syns alltid det er så koselig. Når jeg var mindre skulle jeg alltid ønske at jeg bodde nærmere Svenskegrensa så man kunne svippe over noen ganger i året og handle. Noen av mine aller fineste sommerminner ligger igjen i de grønne engene der borte og bare noen timer i nabolandet gir meg skikkelig good vibes. Haha, tenk å glorifisere harryhandel på den måten da! 

En skulle ikke tro at jeg egentlig gleder meg noe særlig for å handle mat er faktisk noe av det kjedeligste jeg gjør. Jeg netthandler mat ca 90% av tiden siden jeg går helt i kjelleren hver gang jeg må gå rundt i en dagligvarebutikk å surre. Det tar for laaaang tid. MEN de svenske butikkene har jo SÅ mye spennende, og det skal jo sies at man liksom setter av en dag og ikke kaster bort tid. Dessuten er premien som oftes et helt brett med favorittbrusen, fy meg, men aahhh!

 

Så nå skal jeg bare skrive tidenes handleliste (hilsen listedronninga) og få noen timers søvn så er det tid for action! 

 

-M

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg