Mine 7 mest brukte apper akkurat nå!

 

Listedronningen er på nye eventyr. Hva hadde vel egentlig livet vært uten lister? haha. I dag tenkte jeg at jeg skulle tipse dere om mine absolutt topp 5 to go to apper på telefonen. Alle på lista er apper jeg bruker hver eneste dag! Noen litt mer nyttige en andre, haha. Vil bare legge til at jeg ikke er sponset – så slipper man å lure på det. 

 

 

MINE TOPP 7 APPER: 

 

1. Unfold 

 

 

 

Denne appen lar deg lage skikkelig fine Instagram storys med ramme. Appen er gratis og har mange fine layouts med i startpakken. Om man vil dra den litt lenger finnes det mange ekstra pakker man kan kjøpe. Super om man vil lage typ montasjer til å legge i storyen sin. Det fine er at man også kan legge videosnutter inn i rammene. 

 

2. Dreams 

 

 

Ei aldri så litta app for å spare penger til ting du drømmer om å gjøre. Du velger selv hvordan sparingen skal legges opp også trekkes det automatisk. Appen gir deg mulighet til å følge med på hvor lenge og intensivt man må spare for å nå målet. Skikkelig moro! Jeg sparer til tur til New York med Kjærligheten <3

 

3. Toon blast 

 

 

Med jevne mellomrom får jeg dilla på skikkelig dårlige spill. Kjærligheten som har en særs heftig fordypning i gaming ler seg ihjel av at jeg kan bli underholdt av noe så enkelt. Men altså, når hodet er fullt av alt mulig er det skikkelig fint å bruke de fem minuttene på venteværelset eller på bussen til noe man ikke trenger å bruke så mye hjernekapasitet på. Akkurat nå har jeg dilla på toon blast. Det er litt som candy crush, eller veldig som candy crush egentlig. Skikkelig enkel moro. 

 

4. Cut story

 

Har du en sykt søt filmsnutt du gjerne skulle ha delt på story på Instagram men så er den så sabla lang at 15 sekunder kan ta seg en bolle? Da er cut story helt super. Det er det eneste den gjør, den cutter storys. På 1,2,3 har filmen din delt seg opp i intervaller og lagt seg i riktig rekkefølge i kamerarullen slik at du bare kan swoppe dem rett på plass! Helt super. 

 

5. Preview

 

 

Dette er kanskje ikke en app for “dama i gata”. Men heller kanskje en for spesielt interesserte. Jeg er over gjennomsnittet opptatt av hvordan bildene mine passer inn i feeden min på instagram. Det fører ofte til at jeg sletter bilder fordi jeg rett og slett ikke klarer å ha de der. I preview kan du sette opp instagramprofilen din på liksom og vips så ser du om bildet du har tenkt å legge ut egentlig passer inn. 

 

6. Calm

 


 

 

Appen som hjelper deg å sove. Jeg er egentlig et sovemonster så man skulle nok ikke tro at jeg trengte denne appen. Tingen er at jeg sliter skikkelig med å sove når kjærligheten er borte, og det er han jo relativt ofte. Da er denne appen god å ha. Anbefales virkelig om du sliter med å finne roen til å sove. 

 

7. Tise

 

 

Sist men ikke minst. TISE – stedet hvor du kan selge all møkka di. Haha, neida. Tise er så gøy. Her har jeg funnet mange skatter og solgt videre ting som ikke har fått den oppmerksomheten det fortjener hos meg. Bra for miljøet og for lommeboka. Tommel opp!

 

Flere tech tips med kommer snart, haha neida. 

 

Håper lillelørdagen er fin vakre mennesker <3

 

-M 

 

1 kommentar
    1. It’s genuinely very complicated in this full of activity life to listen news on Television, thus I only use world wide web for that purpose, and take the
      most recent news.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg