Jeg stenger kommentarfeltet!

Processed with VSCO with a4 preset

 

Når jeg har funnet ut hvordan jeg gjør det, haha! 
Det har ikke skjedd noe akkurat nå som gjør det, det er rett og slett jeg som feiger ut. 

 

For noen år siden forsvant hele gleden med bloggen min da en anonym valgte å legge igjen en haug med usannheter i kommentarfeltet. Personen ville på ingen måte stå frem eller sende meg en melding med sitt egentlige navn. Altså var hun rett og slett ute etter å ødelegge. Ødelegge for meg og familien min. Noe jeg syns var skikkelig vondt og tøfft. Det har skjedd før også, så alt for mange ganger. Men det var vel kanskje akkurat den hendelsen som fikk det til å bikke over. 

Jeg trodde jo aldri på det, men det er aldri hyggelig lesing likevel. Derfor får jeg helt nerva hver gang jeg deler et innlegg på bloggen. Jeg er alltid redd for at det skal komme noe anonym dritt som trenger seg inn under huden. Og den gleden vil jeg ikke gi noen. 

Derfor blir kommentarfeltet stengt. Jeg er IKKE redd for diskusjoner eller uenigheter og jeg virkelig elsker de gode ordene folk har lagt igjen her inne opp gjennom. Men, det finnes så mange andre arenaer å kontakte meg på hvor man ikke kan gjemme seg bak anonym og jeg tror at det blir den beste løsningen for meg. 

 

Så vet dere det. 

 

I morgen kommer et innlegg om hvordan jeg redigerer bildene mine på Instagram, hurray!! 

 

God søndag fininger <3 

 

-M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg