Let’s play baby!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a5 preset

Nå er det virkelig lenge siden det landet noen ord på bloggen. Det er veldig trist siden jeg egentlig elsker å blogge. Denne sommeren ble ikke helt som jeg hadde tenkt og bloggen har desverre derfor havnet i siste rekke. Livene våre er mer hektiske en noen sinne. Det raser av gårde og denne uka føler jeg at jeg nesten bare har vært innom huset for å kaste fra meg saker før jeg har dratt videre på neste greie. Nå håper jeg at høsten viser seg å være litt mer på den rolige siden, selv om det er veldig gøy når alt skjer på en gang. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a5 preset

 

Lille T har rukket å bli to år siden sist. Det er helt sykt hvor fort tiden egentlig går. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine når jeg tenker på det. Det er så moro å være rundt ham nå, han utvikler seg så fort og ordene bare strømmer på. 

 

I dag fikk vi endelig tid til et lite selskap. Med kaker, lys og sang. Det er så gøy å se at han plutselig skjønner mer av alt. Som at det er moro med gaver eller når han jammer med på bursdagsangen. Det kommer til å bli såå koselig med jul i år. 

 

Det som også er veldig deilig er at han har blitt mye flinkere til å klare å styre seg selv. Han leker, ser filmer og kan holde på i timesvis med enkelte ting. Som det nye lekekjøkkenet hans. I dag har jeg bakt to kaker og vasket huset før bursdag. Jeg gruer meg alltid på å ha mange oppgaver når jeg er alene med barna fordi det ofte ender opp med å bli kaos. Men lille herremann har kokkelert på sitt eget kjøkken samtidig som meg og har bare vært gull.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a5 preset

 

Lekekjøkkenet er den store favoritten akkurat nå når det kommer til leker. Han virkelig digger det! Og jeg er så glad for at det er så pent å se på da det nå står plassert midt i stua. Haha. 

 

Kjøkkenet er fra https://www.jollyroom.no og du finner det HER!

Bordet og stolene er også fra Jollyroom, perfekt for små stumper! Det finner du HER!

 

Nå lover jeg å prøve å komme tilbake! Jeg savner virkelig bloggen!! 

 

-M

4 kommentarer
    1. hadde kanskje ikke vært så travelt hvis du fikk litt mer hjelp? Hehe… Var det seriøst det typen din sa på senkveld? At han nesten ikke har skiftet en eneste bleie på barnet sitt? Veit at alle par har sin greie, og det fungerer kanskje greit for dere (han), men må si at den overrasket meg litt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg