Vel, det gikk fort!

Processed with VSCO with a5 preset

Joggisen, bustete hår og massevis av kos. Akkurat det den siste uken har bestått av. Men nå er plutselig ferieuka snart over og hverdagen starter igjen på Mandag. Det gikk skikkelig fort. Men vi har kost oss veldig. Vi har lekt, trillet turer, spist laaaange lunsjer og bare hatt det fint. Jeg savner selvfølgelig snuppeliten noe helt grusomt, men jeg vet at hun koser seg der hun er og det gjør det mye enklere. Jeg tenker at det innimellom er fint for barna også, å være bare en. Så senere når muligheten byr seg skal jeg og snuppeliten finne på noe lurt så vi kan være sammen en uke vi også. 

På mandag er det tilbake til barnehagen. Lille T har hatt hele fire uker ferie. Det føles nesten som å starte helt på nytt igjen og jeg kjenner nok en gang klumpen i magen. Altså, han går i verdens beste barnehage, med de fineste ansatte man kunne tenke seg. Det bare føles så rart å skulle levere han fra seg igjen, hver eneste dag. Man går jo glipp av så mye. Og det ser man ekstra godt når man har ferie og virkelig har tid til å høre etter, se på og være rundt dem på ordentlig. Plutselig forstår jeg ord han sier som jeg ikke har klart å plassere før og skjønner bedre hva han egentlig vil når han blir sint. 

Men, det hadde uansett ikke vært så deilig med ferie om hverdagen ikke hadde eksistert. Så det blir nok bra å komme inn i rutiner igjen. Og heldigvis er det ikke lenge før lille rusk kommer hjem også. Da er alt tilbake til normalen. 

I dag tok jeg faktisk meg selv i å glede meg pittelitt til høsten. Nå kommer jeg garantert til å bli helt dårlig av meg selv for at jeg faktisk skrev dette når høsten plutselig er her. Jeg er egentlig tidenes sommermenneske og skulle helst sett at man kunne være ute i solen hele året. Men, så er det liksom noe med å kunne tenne lys, gullrekka på freddan og kos under pleddet når det regner på ruta. 

Jeg er så spent på hva høsten har å by på. 

For jeg har på følelsen at den kommer til å bli skikkelig bra!

 

-M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg