Mitt skip er lastet med…

Processed with VSCO with a5 preset

 

Minst 10 kg med klær jeg egentlig skulle ha vasket, hundrevis av ting jeg skulle ha gjort og alt for mange mennesker jeg skulle ha kontaktet. 

Jeg har innført streik den siste uka. I god tro om at alle i huset skulle få opp øynene for hvor mye jeg egentlig gjør. Jeg burde jo visst at jeg kom til å feile, at streiken ikke kom til å ha noen effekt. For tro meg, jeg har prøvd før. Det ender verken i meglingsmøte, forhandlinger eller løsning. Det bare flyter over til jeg må krype til korset og gjøre alt. 

Det dummeste er jo at jeg ender opp med et kjempeprosjekt som sakte men sikkert spiser meg opp. 

Jeg har med andre ord ikke vasket klær på en uke, ikke vasket gulvene eller fremsidene av kjøkkenskapene. Faktisk vet jeg ikke om jeg har laget ordentlig middag en gang. Ordentlig streik. Og nå! Har vi ikke flere rene håndklær, lille T mangler sokker og badet vårt ser ut som et bomba ****hus. 

Mission failed. 

Det er snart helg og fri. Med andre ord den O så store vaskehelgen. 

Helt til søndag da, for da skal jeg og snuppeliten på M&M konsert i Oslo. Hurra!

 

-M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg