Såå sykt deilig!

Klokken er snart halv syv på kvelden og det er fortsatt hele 25 grader ute. Lille T sover søtt i sengen sin etter nok en lang dag ute og livet er passelig bra akkurat nå. Akkurat slik var det i går også. Vi hang sammen med fantastiske mennesker, spiste god mat, barna lekte og sommerfølelsen var ordentlig på plass. Det føles nesten som syden jo, bare hjemme. 

Jeg har ikke vokst opp med slike sommere som dette. Det blir liksom aldri ordentlig varmt på vestlandet. Derfor nyter jeg det bittelitt ekstra. 

Om været holder planlegger vi en aldri så liten telttur neste helg. Vi har aldri teltet med barna før så jeg kjenner at jeg nesten er mer spent en jeg gleder meg. Vi har jo hatt masse problemer med søvnen til lille T og jeg har jo ikke aning på hvordan han reagerer på å skulle sove ute. Men, man vet jo ingenting før man har prøvd og det må jo være koselig å sove i telt i det været her. 

Jeg er helt grønn på slike ting. Egentlig er jeg faktisk, pinlig men sant, et “luksusdyr”. Jeg liker komfort. Elsker senga mi. Er avhengig av sakene mine. Det skal jeg prøve å gjøre noe med. Museskritt må jo være greia og en natt i telt med barna er garantert en bra start. 

Nå skal jeg nyte resten av sommerkvelden. Man vet jo aldri når den plutselig er over, sommeren altså, haha!

 

-M

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg