Helg, trening og en ting jeg er glad for!

 

FRIYAY! Endelig helg etter nok en lang uke. Det har skjedd SÅ mye og det føles ut som om det er minst et år siden forrige helg. Mormoren og morfaren min har vært innom på besøk. Jeg fikk såå fine roser av mormor. Det er alltid litt ekstra stas å starte helgen med blomster på bordet. Jeg tror det er enda en sånn greie der du innser at du begynner å bli voksen, når du setter skikkelig stor pris på blomster i vase, haha! 

Jeg er så hoppende glad om dagen, fordi lille T har kommet inn i en ordentlig god rutine med sovingen. Han legger seg rundt klokken 19 og da tar han natt på en, to, tre. Vi har hatt noen urolige netter, men det gjør liksom ingenting. Vi har en helt ny hverdag! Jeg og kjærligheten får masse mer tid alene, snuppeliten får litt alenetid med oss før hun skal legge seg og vi har masse tid til overs til andre ting vi ønsker å gjøre. 

En av de tingene er å komme i gang med treningen igjen. Jeg savner det skikkelig! Det føles helt fjernt å tenke tilbake på at jeg trente fem ganger i uken før jeg ble gravid med lille T. Nå kan det gå uker, ja faktisk måneder uten at jeg gjør noe som har med trening å gjøre. Altså, vi har en skikkelig aktiv hverdag og er alltid på farten. Jeg sitter nesten aldri stille og egentlig tror jeg at kroppen min hadde hatt godt av litt mer ro. Men, jeg trenger å trene styrke. 

Planen nå er å kjøpe en slynge. Det har jeg trent en del før og hatt skikkelig god effekt av. Dessuten kan vi henge den opp her hjemme, slik at jeg kan trene når det passer. Jeg er såå gira! Rop gjerne ut om du har erfaring med slyngetrening, eventuelt vet hvilken som er bra. Faktisk tenkte jeg at jeg kunne dele med dere når jeg har fått testet det ut litt. Jeg har i allefall skikkelig troen på det. SÅ nå gleder jeg meg bare til å sette i gang. 

Fin fredag vakre mennesker <3

 

_m

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg