Sykefravær!

Processed with VSCO with a5 preset

Det ble noen dager borte fra alt av sosiale medier plutselig. Jeg har vært ganske syk så da ble det rett og slett å sette alt på vent. Men, nå er jeg mye bedre og tilbake på plass! Det har faktisk gjort godt å bare legge bort alt for noen dager. Jeg prøver stort sett å holde sosiale medier til de tidene barna ikke er rundt meg. Som på morgenen, om de er på skole/barnehage eller etter at de har lagt seg. Men det ruller jo rundt i hodet hele dagene. Alt må planlegges og tenkes på. Derfor har det vært veldig befriende med noen dager helt uten alt. 

Vi går en deilig frihelg i møte. Været skal være skikkelig bra og jeg gleder meg til lange dager ute. Faktisk skjer det skikkelig mye spennende fremover og jeg gleder meg skikkelig til å dele med dere. 

I dag er mormoren og morfaren min på besøk her på Østlandet så det blir med et kort innlegg. Ville bare rope ut at jeg er tilbake! 

Håper alle har det skikkelig fint. 

 

-M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg