ETTERLYSNING! Hvor ble det av “Mr. Gentleman”?

Det er ikke ofte jeg er ute på byen, faktisk gjennomførte jeg jomfruturen min her i Drammen i går. Altså jeg har selvfølgelig vært ute en gang eller to siden jeg flyttet hit for tre år siden. Men aldri på nattklubb (Les: Om det i det hele tatt heter nattklubb, mvh gamla). Jeg hadde en såå fin kveld med jentene på jobben og gledet meg skikkelig til å avslutte kvelden på dansegulvet. 

Nå er det ikke slik at det ødela kvelden min, heller ikke at jeg er spesielt prippen, men hva pokker er det som skjer med gutta? Altså, jeg skjønner at kanskje 80% av de som er på nattklubber i hovedsak er på sjekkern eller ute etter noen å ligge inntil i de sene nattetimer. Men har dere totalt glemt “the way to go?”. 

Jeg forguder kjærlighet, unner de fleste en koselig “one night stand” og har full forståelse for at en gjerne trenger noen glass før en klarer å prestere. Men, så var det de glassene ekstra som kan forvandle en hver prins om til en kronidiot.

Det finnes ikke noe større “turn-off” en kjepphøye tafsete drittsekker. Jeg er helt i sjokk over hvor mange det er av dem. TO timer på et tettpakket dansegulv. SÅ mange hender. På hofter, rumpe, skuldre og i håret! Altså, jeg prøver bare å danse med jentene mine. Og jeg tror ikke holde for nesa og ta bølgen med hendene byr opp til noe som helst. Det hele toppet seg når det kom en fyr bort til meg og hvisket meg i øret “Jeg hadde så jævlig prøvd meg, men jeg tror egentlig ikke du hadde vært noe til ligg”. Altså, HALLOOO?! 

Jeg har en sønn og gud forby at han noen gang skal stå på et dansegulv og si de ordene til en jente. Hvor har det blitt av respekten? Jeg mener ikke at alle jenter skal behandles som en prinsesse (selv om jeg elsker å bli det) men en liten smule sjarm skader jo ikke. 

Hva gjorde jeg i går, som fikk dere til å tro at jeg hadde lyst å bli tafset på, dradd rundt på dansegulvet og snakket dritt til? I mine øyne, absolutt ingenting. 

Jeg er så glad for at jeg ikke henger på de klubbene hver helg. 

Så en liten etterlysning. Om det forsatt finnes noen “gentlemen” der ute. Få på dere penklærne, ta dere en tur på nattklubb, brett opp ermene og slå resten i bakken med sjarm. Det er nok mange damer der ute som hadde satt uendelig stor pris på det!

-M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg