Dagen før dagen!

Processed with VSCO with a5 preset

 

 

Det er dagen før dagen. 17. Mai altså. Jeg er ikke klar, faktisk er alt bare kaos akkurat nå. Heldigvis vet jeg med meg selv at jeg alltid kommer i mål og at det ikke er noen krise. Vi skal være på farten hele dagen siden klassen til snuppeliten har ansvaret for opplegget på skolen hennes. Derfor kommer jeg ikke til å pynte noe særlig hjemme denne gangen. Det skal bakes, klærne skal i orden og klokken kommer til å ringe alt for tidlig. But hey! Det er jo dagen for is, pølser og moro! Snuppeliten gleder seg skikkelig, og man gleder seg jo gjennom barna. 

 

Jeg har vært så heldig å plukke ut den fineste kjolen jeg noen gang har hatt hos bubbleroom denne uken. Samtidig får jeg også dele ut et gavekort på 1000 kroner. Om du vil bli med så finner du konkurransen HER!

Processed with VSCO with a5 preset

 

Jeg er såå forelsket i denne kjolen og gleder meg mye til å få en anledning til å bruke den. I morgen er det bunaden som skal til pers. Mitt absolutte favorittplate. Jeg føler meg alltid så fin i bunad. Faktisk tror jeg nesten det blir litt det samme som en skoleuniform. Man slipper liksom presset. Så mange bunader, så mange mennesker og alle bærer den så flott. Det er noe spesielt med hele greia. Underskjørtene, søljene, den hvite skjorta. Og at den alltid bare blir brukt ved spesielle anledninger. 

 

Nå må jeg faktisk hive meg rundt å gjøre noe av alt jeg skal rekke så jeg ikke havner helt bakpå!

 

Håper alle gleder seg like mye til i morgen som meg <3

 

-M

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg