The first day of summer!

Processed with VSCO with a5 preset

Holy Macaroni for en dag! Endelig fikk man en liten forsmak på sommeren. Årets første grilling, late timer i solen sammen med noen av de beste menneskene i livet mitt og en lang visitt i favoritthagen. Naboen vår har en oase av en hage. Et sted du bare har lyst til å være lenge, lenge, lenge. Og så er de jo de mest gjestfrie folkene jeg vet om også da. Noen av høydepunktene gjennom sommeren skjer akkurat her. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Man får jo bare så lyst å starte på sin egen hage. Den skal forresten få navnet “drømmehagen” når den er ferdig. Det blir en stund til da, men planene er klare. Uheldigvis for meg har jeg ikke et snev av grønne fingre. I tillegg til at jeg hater hagearbeid. Men, det er jo egentlig bare å brette opp armene og sette i gang. Det gjør seg jo ikke selv, sies det. 

 

Sukk så deilig med sol! Det varmer helt inn i sjelen og alt føles så bra. Slitne barn etter mange timer ute, røde kinn, lukten av sommer. Man må jo bare like det. La den sommeren her bli lang og varm. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Det beste av alt er jo at det er fri i morgen også, OG at det er meldt skikkelig bra vær da også. Kjærligheten skal jobbe, så da får jeg en lang kosedag alene sammen med barna. Det er så rart, at man har lettere for å ikke gjøre noe annet en bare å være sammen når vi ikke er to. Så da skal huset bare få være rotete, oppussingen vente og all tid gå til barna. Hurra!

 

-M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg