Hvor mange ganger kan man egentlig si det?

Processed with VSCO with a5 preset

 

At man elsker, elsker, elsker helg?! 

Man føler jo alltid at man mister litt akkurat den følelsen når man jobber på lørdager, men såååå. Så kommer det noe som heter 1.Mai. Plutselig har man to dager fri til å gjøre alt! Være sammen med barna, fortsette oppussingen og drikke morgenkaffen ute. 

 

Jeg griner forresten inni meg om dagen. Jeg har funnet drømmehuset mitt. Altså, jeg liker huset mitt godt, misforstå meg rett. Men nå ligger altså HUSET, det huset man egentlig bare må ha ute for salg. Og det ligger bare hundre meter fra der vi bor nå. Det er alt for dyrt. Alt for dyrt og alt for mye som må gjøres. Egentlig har jeg bare lyst å legge all fornuft til side og bare kjøre på. Selv om jeg vet at det ikke går. 

Kunne de ikke bare ventet noen år før de solgte det, så skulle jeg spart til jeg ble grønn i ansiktet. 

 

Jeg skal i allefall tippe Lotto i dag for å si det sånn!

 

God helg da dere!

 

-M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg