Nytt toastjern og dopapir til 10 kroner pakka!

 

 

Innimellom er det greit å bare løfte litt  på sløret, drite i hele greia og bare la det stå til. Løfte lokket av det glorifiserte livet på instagram og vise hva som egentlig er oppi boksen. 

Det er jo ingen hemmelighet at jeg knipser bilder i den ryddige delen av huset, FØR lille T har spaghettisaus i hele fjeset og når jeg selv fortsatt ser levende ut. De fleste gjør jo det. Altså deler de fineste øyeblikkene. 

 

Sannheten er jo egentlig at bildene ser slik ut i ca 50% av tilfellene:

 

I går etter jobb brukte jeg mine siste skarvelige kroner på et toastjern til 199 kroner (fikk plutselig så sykt lyst på toast) og 3 pakker med dopapir på tilbud til 10 kroner på MENY. Og ja, meny har dopapir til 10?! kroner pakka så løp og kjøp. Og nei jeg er ikke sponset av MENY. 

 

Så lo jeg litt av meg selv da, når jeg trasket hjem fra jobb med tre pakker dassrull, uten pose og et toastjern. Tenkte litt på hva jeg skulle blogge om, funderte på om jeg skulle lage et nytt innlegg med oppskrift på noe. Hva da? TOAST?! Det endte med at det ikke ble noe blogginnlegg i det hele tatt for å si det sånn. 

Men, når jeg våknet i dag tidlig innså jeg at man like godt kan skrive det som det er. Det trenger ikke alltid være så sabla fint. Trenger det vel?

 

-M

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg