Katta ute av sekken!

 

Denne oppdateringen trenger vel egentlig et aldri så lite blogginnlegg. Som en følger skrev til meg tidligere i dag “Så overraska over noe så lite overraskende har jeg aldri blitt før”.

Så var “katta ute av sekken” og den lille hemmeligheten min er ikke så hemmelig lenger. Til våren blir vi (om alt går som det skal) en familie på fem. Helt sjukehus!!

Jeg har fått utrolig mange spørsmål i innboksen min om alt mulig. Noe av det ønsker jeg å fortsette å holde for meg selv, men det er jo på ingen måte noen hemmelighet at dette er noe jeg har hatt lyst til veldig lenge. Men samtidig har det vært mye annet som har måttet komme på plass. Planen har hele tiden vært å vente på huset. Så når vi i sommer begynte å se en ende i prosjekt hus og visste at høsten ville by på innflytning bestemte vi oss for å bare la det som ville skje, skje. Vel, det skjedde for å si det sånn. Raskere en at jeg klarte å venne meg til tanken. Så plutselig var jeg der jeg har drømt om siden T var liten. Skikkelig rar men fin følelse.

De første ukene var en dans på roser og jeg tenkte at det her, DET blir plankekjøring. Men så smalt det, skikkelig! Nå er jeg endelig litt på vei tilbake til meg selv, men jeg har på alle måter vert en tur i kjelleren. Jeg har sovet store deler av dagen, kvalmen har til tider nesten vært uutholdelig og alt har føltes helt feil. Så toppet jeg det hele med tidenes verste influensa. Men nå tenker jeg at det bare kan gå en vei. Og så lenge den lille mumsen i magen har det bra så er jeg happy.

Nå skal jeg prøve å nyte, kose meg med det som med aller høyest sannsynlighet blir mitt aller siste svangerskap!

 

Sjukt og kos og fint og rart og spennende og alt på en gang!

Klem M

3 kommentarer
    1. Jeg blir så lykkelig på dine vegne!😭 For en heldig liten skatt som får bli en del av deres familie❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg