De styggeste skoene han noen gang har sett!

 

Processed with VSCO with a4 preset

 

Jeg vil egentlig si at jeg er ganske heldig. Selv om kjærligheten kanskje er en mann (gutt) av få ord når det kommer til komplementer så er han veldig flink til å legge de inn på de riktige stedene. Altså kan han like så godt finne på å si at jeg er fin når jeg sitter i slåbroken en lørdagsmorgen med håret til alle kanter og poser under øya fremfor når jeg har pynta meg ordentlig. Dessuten svarer han alltid ja når jeg spør om jeg er fin, haha, som om han hadde turt noe annet. Greia er i det minste at jeg som regel føler at han syns jeg ser grei ut i det meste jeg har på meg. Faktisk kan jeg ikke huske at han en eneste gang har kommentert noe jeg har hatt på meg…før nå.

I sommer har jeg valset rundt i disse lekkerbiskene. Følt meg ganske fresh faktisk. De er jo helt på moten, ikke sant? Nå følger jeg ikke helt med sånn motemessig, men selv om jeg prøver å kjøre min egen greie så blir jeg jo påvirka jeg som alle andre. 

Vel, jeg vil si at jeg har gått rundt med de her på beina sikkert et par måneder før kjærligheten plutselig sier helt ut av det blå. 

“Sorry ass, men det der er de styggeste skoene jeg noen gang har sett!” 

Wow, wow, wow. Hold an litt. 

Sa han at de superfreshe skoa mine var stygge? AOCH! 

Etter det har jeg egentlig ikke gått med de så mye for nå, nå leker hodet mitt med meg. En del av meg syns fortsatt de er fine, en annen del tenker at de kanskje ikke er de fineste skoene jeg har akkurat. Men tingen er at på dette bildet:

Processed with VSCO with a4 preset

Syns jeg de ser skikkelig søte ut. Hadde garantert kjøpt de en gang til. Men på dette bildet:

Processed with VSCO with a4 preset

 

Får jeg helt angst av å se på de. 

 

Så kjære lesere, er skoene stygge eller fine eller sånn passe eller hva er de egentlig?

 

-M

7 kommentarer
    1. Huff.. Er enig med din bedre halvdel her, selv om jeg er så langt fra moteverdenen som det går an å komme 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg