Status, farsdag og hva jeg driver med om dagen!

 

Hola! 

Skrives det sånn? Jeg tror det. Nå skal jeg snart gjøre alvor i å lære meg Spansk for det har jeg skikkelig lyst til. Så utrolig teit å utsette å gjøre greier man vil gjøre, helt uten grunn. Duolingo her kommer jeg. Ja, nå rota jeg meg helt bort her.

Skulle egentlig skrive at status “jeg syns livet er kjipt og synes fryktelig synd på meg selv” nå er endret til “Det ordner seg”. Jeg har alltid noen sånne dager her og der, som jeg vet går over ganske fort. Kanskje er det bare PMS uten at jeg vet det, haha! Det hadde vært skikkelig kjipt om det var så enkelt. Men nå er uansett alt mye bedre og positiveTrine er tilbake for fullt. 

Greit å gå inn i helgen med litt bedre guts. Siden helg er det beste jeg vet. Taco, familietid og fri til å gjøre alt mulig rart. Ikke at vi gjør alt mulig rart, men jeg liker å ha muligheten. I morgen er det jo også farsdag. Mange syns sikkert sånne dager er skikkelig kjipe, men jeg virkelig elsker alle grunner til å sette ekstra pris på de jeg har rundt meg (eller at andre setter pris på meg, hihi). Så nå er alt klart til i morgen og jeg håper K blir fornøyd. Eller det bør han bli. Jeg legger alltid lite penger og mye omtanke i gavene jeg ordner, det syns jeg er en fin greie. 

Det som gjør at det er ekstra fint med helg om dagen er at jeg legger bort alt når den kommer. Jeg er på jobbsøkeren om dagen og det er neimen ikke en lett oppgave i dagens arbeidsmarked. Jeg har SÅ lyst å jobbe med digital markedsføring og bruker ekstremt mye energi på å få det til. Vurderer også muligens å studere et ekstra år med fokus direkte på digital markedsføring for å få litt mer “kjøtt på beina”. Men så leser jeg at mange sliter med å få jobb likevel og da blir jeg redd for at det skal være bortkastet. Jeg har jo veldig mye erfaring og relevante studier allerede, men blæh. Tankene surrer virkelig om dagen så jeg blir helt sprø. 

Heldigvis har jeg skikkelig troa på at drømmejobben venter på meg og at skjebnen lager alt klart for meg. 

Men, nå må jeg løpe. Ti tusen ting på planen!

Håper helgen er fin søtinger <3

 

-M

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg