Bilder av tatoveringene mine og hvorfor jeg har tatt de!

 

Som jeg skrev i går hadde jeg aldri i min villeste fantasi trodd at jeg kom til å ta en tatovering. Jeg er helt sinnsykt redd for å angre meg på ting og det å la noen andre få lov til å tegne noe på meg som varer til evig tid høres langt i fra ut som noe jeg ville sagt ja til. Det startet med en liten bokstav og har nå endt opp i hele 7 stykker. Heldigvis har jeg ikke angret på en eneste en. Noe av grunnen til det kan være at alle har en betydning, bortsett fra èn, den ble tatt litt på sparket, høh!

 

De tre trekantene er søskentatoveringen jeg har sammen med brødrene mine. De har helt identisk på samme sted bare at deres farvede trekanter er plassert etter hvor i rekka av søsken de er. Hadde aldri trodd jeg kom til å få de med på det! Men er i alle fall veldig glad for at vi gjorde det! 

Diamanten på fingeren er den eneste jeg har som er helt uten betydning. Med det mener jeg helt og holdent uten betydning. Kommer sikkert til å angre en smule på denne når jeg blir 85 men den tid den sorg. 

Denne har jeg på forbladet og er desidert den vondeste jeg har tatt. Kanskje tidenes mest cheesy quote, men om man tenker seg om er den ganske konkret. Det skal også sies at jeg tok denne før instagram kom, tok alle quotes i verden og gjorde dem ubrukelige, haha! 

Til å være så pinglete skal jeg si jeg har slått på stortromma når det kommer til disse tatoveringene. Jeg har jo også klart å ta ikke bare en. men TO tatoveringer for min kjæreste kjære. Heldigvis har vi akkurat denne begge to, eller han har selvfølgelig kongekrone da. Men da bajser vi i alle fall på leggen begge to om det skulle skje noe, haha! 

Og her har vi den andre! Bare meg og alle sjømenna som har “evig ung” tatovert på kroppen, planlegger mamma i hjerte som neste prosjekt! Neida, jeg håper de fleste skjønner at det er sangen “forever young” av Alphaville som er greia. Den sangen betyr helt utrolig mye for meg. Også er det sangen til meg og K. Den her glemmer jeg alltid at jeg har!

 

Så var det denne da! Det er egentlig en blanding av to tatoveringer. For bokstaven L som er helt fremme der var den aller første jeg tok. Etter det ble jeg hekta. Det er kanskje litt sykt men jeg får virkelig abstinenser når jeg lukter blekk. Altså jeg sliter med å gå innom en tattoo sjappe fordi jeg får lyst til bare å ta noe – egentlig skjønner jeg ikke hvorfor i det hele tatt! Vel uansett. Fuglene tok jeg noen år senere. Den ene står for familie og den andre morskjærlighet. To ting som er fryktelig viktig for meg. 

Sist men ikke minst to av de viktigste datoene i livet mitt. Denne er ganske slitt så den skal jeg ta opp igjen om en stund. Ikke får jeg sett den så ofte heller! 

 

Nå skal jeg ikke ta noe mer på en stund. Egentlig vet jeg ikke om jeg kommer til å ta flere noen gang (haha, det kjente jeg var jug med en gang jeg skrev det)  Men, jeg er i det minste veldig glad i de jeg har! 

 

-M

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg