Kan ikke forklare hvor glad jeg er for at jeg gjorde det!

//Innlegget inneholder reklame for Puro stylistene//

 

Processed with MOLDIV Processed with VSCO with a3 preset

 

Det er noen ting man har sånn ordentlig lyst til å gjøre, som man utsetter rett og slett fordi man ikke tør. For noen er det å hoppe i fallskjerm, fortelle noen at de er keen, melde seg på en konkurranse eller prøve noe nytt. For meg har det vært å tatovere øyenbrynene. Det høres kanskje skikkelig teit ut, men sånn er det faktisk. Jeg har plages skikkelig med de siden jeg overnappet for et hemmelig antall år siden. Nå høres jeg sikkert fryktelig forfengelig ut, men håper og tror dere vet at jeg egentlig ikke er det. Tingen er jo bare at øyenbrynene rammer inn hele ansiktet og når de er så stakkarslige som nesten ingenting gjør det jo noe med en. For å slippe å se ut som en nakenrotte har jeg derfor tegnet de på hver eneste dag, noe som har vært både tidkrevende og vanskelig. De få gangene jeg har gått ut uten har jeg HVER gang blitt spurt om jeg ikke føler meg helt bra. SÅ, dere skjønner greia. 

Alternativet har jo alltid vært å gå til noen for å få de på permanent. Tanken har vært der tusen ganger, men de som kjenner meg vet at jeg er en kjempestor pingle. Det er faktisk ganske sykt at jeg har så mange tatoveringer som jeg har for jeg er alltid den som trekker meg i siste liten. Jeg er ikke redd for smerte, men for å angre på noe jeg har gjort. Haha, jeg er en sånn som aldri angrer på det jeg ikke gjorde, bare det jeg gjorde som gikk skeis. Så fælt egentlig. Lista for å la noen andre tegne meg permanent i ansiktet har derfor ligget fryktelig høyt. 

Men, som skrevet tidligere turte jeg endelig å prøve hos Maryam på Puro her i Drammen. For er det en ting jeg veit så kan det ikke gå skeis hos Maryam.

I dag var jeg der for påfyll og nå er jeg så happy at jeg bare går rundt og vifter med øyenbrynene (om det er mulig, jeg føler i alle fall at jeg gjør det).

Hvorfor har jeg ikke gjort det her før?! SE forskjellen da, haha! De kommer nok til å lysne litt når de har grodd men jøsses for en lettelse. 

Maryam har forresten også tilbud på PMU på øyenbryn nå – om du tar i November får du behandlingen for 4999 ,- ! 

 

Jeg er så fornøyd!! 

 

-M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg