Dette er viktig!

Jeg har tråkket gatelangs i Oslo i dag. Som regel liker jeg ikke det noe særlig. Jeg føler meg alltid litt liten når jeg går på steder jeg ikke kjenner meg igjen på eller føler at jeg går meg vill i folkemassen. Men, ikke i dag.

I dag er nemlig byen dekket med oransje skjerf. Og det gir meg en skikkelig god følelse. Ikke bare fordi jeg vet at de kommer til å komme til nytte, men også fordi budskapet bak er så viktig.

Om vi alle bare gir litt av tiden vår til fellesskapet, kan vi oppnå store ting.

Bak alle de skjerfene ligger det timesvis med strikking. Timer som blir langt ned uten å forvente å få noe tilbake ❤

Tenk om vi kunne klart å gjøre dette mer. Med skjerf, tjenester, gode gjerninger. Uten å forvente noe tilbake!

-M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg