Jeg lover!

Processed with VSCO with a4 preset

 

Først av alt tusen, tusen takk for alle de søte tilbakemeldingene etter i går. Bloggverden er egentlig et ganske koselig sted å være, stort sett. Noen har kanskje lagt merke til at jeg har byttet tilbake til blogg.no nok en gang. Jeg liker meg egentlig best her, men det er også her jeg har fått mest dritt. Kommentarer om utroskap har ikke akkurat vært mangelvare på denne plattformen. Det virker som om det er lettere å gjemme seg bak anonymitet her og det vet folk å benytte seg av. Nå har jeg likevel bestemt meg for å stå i det og heller stenge kommentarfeltet om folk skulle begynne å oppføre seg helt apekatt igjen. 

Jeg skrev jo for et par dager siden at det var lenge siden jeg hadde skrevet noe og det er jo egentlig ikke helt sant. For jeg har vært innom den andre bloggen og luftet tankene mine litt noen ganger. Men bare typ samfunnsrelatert og veldig lite personlig. Grunnen er jo rett og slett at den perioden hvor jeg var syk gjorde meg til et menneske med ekstremt negativ synsvinkel på livet. Jeg følte at alt jeg skrev bare ble klaging og at det ikke gagnet noen å lese. Nå lover jeg at det kommer masse positivitet fra denne frøkena fremover og at bloggen atter en gang skal få litt godstemning. 

Om det er noe dere vil lese om må dere gjerne skrive det i kommentarfeltet. Jeg tenker jeg skal prøve å få til både oppskrifter og litt bilder av huset etterhvert. Også har jeg jo selvfølgelig fortsatt ti tusen ting jeg engasjerer meg for som nok kommer til å poppe opp her og der. 

 

Avslutter med nok en gang å si tusen tusen takk for alle søte meldinger i går! Det er så fint å se at verden egentlig består av veldig mange sykt bra mennesker!

 

-M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg