Vi har blitt de menneskene!

 

God kveld i stua vakre mennesker.Beklager mitt lange fravær. Jeg trodde virkelig at ting skulle roe seg nå, i stedet har vi hatt det mer hektisk en noen sinne. Både jeg og kjærligheten har jobbet mye, Snuppeliten sitt rom skal bli ferdig og vi har tusen ting å gjøre. Dagene rekker nesten ikke å starte før de er over og det skjer skikkelig mye spennende på alle fronter. 

Jeg har alltid vært så fascinert over alle som har så mye rot i bilen at man må dytte plass for å kunne sette seg inn. Altså, jeg har alltid kjørt lite bil og derfor klart å holde den ryddig. Har liksom aldri klart å skjønne hvordan hele livet kan ende opp i bilen. For jeg har dyttet bort mye rart når jeg har sittet på med folk. Alt fra kjøkkenutstyr til kostymer. Og nå! Nå har vi blitt sånn vi også. Bilen vår flyter over av redningsvester, sko, flasker, leker, treningsutstyr. You name it, I GOT it in my CAR. 

 

Det tristeste er at det ikke bare er bilen. Vi har mistet helt kontrollen. Alt er nesten ferdig, eller nesten ryddig. Det er ikke et sted i hele huset som er helt tipp topp. Og nå føler jeg at jeg har druknet. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Heldigvis er det bare en uke igjen før jeg har noen dager ferie. Da skal jeg og lille T ta et skikkelig røsk. Vi skal jo selvfølgelig gjøre andre ting også, koselige ting. 

Vi har nemlig ikke ferie sammen i år. Jeg og kjærligheten. SOmmerferien endte opp med å bli et puslespill, men det gikk helsigvis bra til slutt. Snuppeliten har reist til pappaen sin så da blir det jeg og lille T. Så om dere har noen tips til aktiviteter for en toåring og en litt frynsete mamma så er det bare å rope ut, hihi!

 

Håper dere har hatt en fin sommer så langt!

 

-M

 

6 kommentarer
    1. Vi koser oss i lekeparken, Elveparken og på bystranda i sommer, mi er nesten 2, sand og leke apparater er gull 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg