Den ultimate kjærestedagen!

Processed with VSCO with a5 preset

Vi har hatt en sååå fantastisk dag! Endelig litt ordentlig etterlengtet kjærestetid. I går var vi så heldig å få låne en Fiat Spider fra Bærum bilutleie. Helt fantastisk timing da været virkelig har vist seg fra sin beste side på østlandet de siste dagene. Vi har suset rundt i caben, med vind i håret, hånd i hånd og sommerfugler i magen. Jeg kan faktisk ikke huske sist vi hadde det såå fint. Altså for all del, jeg elsker hverdagen min sammen med barna. Men, akkurat nå var det virkelig en slik dag vi trengte.

Vi oppdaget også en aldri så liten perle på turen da vi stoppet for lunsj på sjøflyhavna kro på Fornebu. Beste maten jeg har spist på veldig lenge. Stedet ligger ved vannet og har skikkelig god atmosfære. Jeg ble forelsket og gleder meg allerede til neste besøk. En liten time der vi bare kunne sitte sammen å spise vi to. Uten mat på gulvet, veggene, glass som søler eller noen som vil ha mer. Altsååå, hey!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Ser kanskje ikke ut som om jeg koser meg noe særlig her, men det gjør jeg altså, haha!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Den pizzaen der!! Holy smoke, yummy in my tummy!

Processed with VSCO with a5 preset

Helt supert å kjøre rundt i denne lekkerbisken. Vi har sett steder rundt oss vi aldr har sett før og bare kjørt uten mål og mening.

Det må jo være tidenes beste forslag for en date. Leie en bil for en dag, overraske kjæresten eller en vennine. Hente de helt uventet, pakke med en liten piknikk, gjøre noe helt annerledes.

Bærum bilutleie har såå mange fine biler. Jeg er egentlig ikke noen biljente. Når noen spør meg vilken bil jeg ønsker meg svarer jeg gjerne “en svart en”. Men denne her fikk til og med meg til å sikle. Pluss en rekke andre sportsbiler som sto på rad og rekke klar til å bli med på tur.

Menneskene som jobber der brenner vikelig for bilene sine og man får såå god service! De har til og med godværsgaranti, hihi! Med andre ord får du rabatt om det er dårlig vær når du leier bilen. Så om daten går i dass, blir den i det minste billigere, haha!

 

Processed with VSCO with a5 preset

Og enda en morsom greie! Er du god på instagram? Bærum bilutleie er på utkikk etter noen som kan starte opp instagramkontoen deres! Har du lyst på jobben som instagramsjofør?

Da får du kjøre denne lekre lille saken en hel uke. Og lønna? 10 000 kroner! Det må jo være tidenes jobb!

Stillingsannonsen finner du på finn.no! Husk å søke før Mandag! Da blir nemmelig kandidatene vurdert.

Stillingsannonsen finner du HER!

 

Vil du sikle på bilene de har kan du stikke innom nettsiden deres HER!

 Eller facebooksiden deres HER!

 

Og siden jeg liker å linke til alt mulig såå legger jeg ved siden til kroa vi spiste på fordi jeg virkelig unner andre å spise der. Så sjøflyhavna kro finner du HER!

 

Nå er det rett tilbake til hverdagen med gulvvask og klær. Men, gosh så digg det var med en dag bare vi to. Ta med deg kjæresten din og finn på noe gøy en dag! Det er såå verdt det.

 

-M

 

 

 

 

//Innlegget inneholder reklame

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg