Jeg klarte noe overraskende i helgen!

Processed with VSCO with a5 preset

Og BANG så var enda en ny uke i gang. Den startet som den forrige sluttet, i et totalt kaos. Resten av den kommer heldigvis til å gå rolig for seg. Også har sommeren endelig kommet tilbake, hurra! Jeg som hadde forberedt meg på å gå til jobb i øse pøse regnvær i dag. Det ble liksom en litt bedre start på dagen når det viste seg å være strålende sol og varmt. 

Men, over til overskriften. Jeg overrasket meg selv i helgen. Dere som leser bloggen min fast vet kanskje at jeg er en ordentlig hønemamma. Jeg liker å passe på hele tiden og prøver alltid så godt jeg kan å ikke blande meg de gangene barna er hos andre. I helgen var kjærligheten på spillejobb og jeg skulle på et opplegg med jobben. Det er jo ikke noen hemmelighet at jeg alltid syns det er tryggest at barna er hjemme sammen med kjærligheten når jeg skal noe. Denne gangen var de trygt plassert hos svigermor. De ser svigermor nesten hver dag og lille T er veldig trygg når han er rundt henne. Kanskje det rett og slett var derfor jeg klarte det. Å slappe heeelt av. Faktisk fløy tankene mine nesten ikke hjem i det hele tatt. For første gang på så lenge jeg kan huske, hadde jeg det bare moro. Ingen bekymringer, bare meg selv. Det var helt sykt deilig. 

Det høres kanskje grusomt ut. Det var jo ikke akkurat sånn at jeg glemte at jeg hadde barn eller at jeg ikke tenkte på de i det hele tatt. Jeg bare lettet litt på ansvarsfølelsen. En liten kveld, bare meg. Det trodde jeg faktisk aldri at jeg skulle få til. 

-M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg