For ei uke!

Processed with VSCO with a5 preset

 

Noe av det verste jeg vet er når ukene er så fulle at jeg ikke får tid til å slappe av sammen med barna. Den uka her har vært slik. To sommeravslutninger, gradering på Taekwondo, foreldremøte, jobb, møter, 1000 mail som skal svares på og alt for mye klesvask. Det var en gang en mandag som plutselig ble til fredag og nå er jeg helt kake. I morgen skal barna til svigermor og jeg skal først på jobb før det bærer videre på senterfest med alle som jobber på senteret jeg jobber på. Det blir sykt moro, men jeg kjenner at jeg egentlig lengter litt etter bare en rolig kveld med barna.

Neste uke er heldigvis langt fra like hektisk. Kjærligheten er borte på spillejobb hele helgen til ende, men mandag når han er tilbake er det bare vanlig hverdag igjen. Jeg gleder meg!! 

Jeg har alltid gledet meg skikkelig til egentid og muligheten til å pynte seg. På samme måte som jeg alltid pakket tre uker før jeg skulle reise noe sted. Vel, nå er jeg SÅ treig. Jeg nesten gruer meg til å finne ut hva jeg skal ha på meg i morgen og ikke minst at jeg faktisk må ordne neglene mine, gjøre noe med håret og putte beina i høyhælte sko. Det er siste liten, alltid. Men, jeg tror det blir skikkelig gøy. Og jeg vet at barna har det bedre en best hos svigermor. 

-M

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg