Hva vil dere lese om?

Processed with VSCO with a5 preset

 

Noen dager raser ordene ut her på bloggen. Det er så fint å ha et sted hvor man kan lufte tankene sine, sette ord på ting og se tilbake på det vi har gjort. Andre dager, som i dag vet jeg ikke hvor jeg skal starte. Jeg ser at lesertallene mine stiger sakte men sikkert og jeg setter såå stor pris på alle som er innom. Derfor vil jeg jo gjerne skrive om ting dere liker å lese. 

Er det noe dere savner her? Noe jeg kunne gjort annerledes? Noe dere vil se mer av eller noe dere bare vil si?

Rop ut, jeg hører.

 

-M

 

5 kommentarer
    1. Du kunne jo hatt sånn “uken som gikk” som mange andre bloggere har eller noen funfacts om deg selv eller random spørsmål som feks “hva spiste du sist” osv. 😀 Skal du forresten på senterfesten på lørdag? 😀 klem fra sentervenn<3

    2. Så gøy! Jeg gleder meg skikkelig! 😀 er alltid så gøy på senterfest og møte folk “utenfor jobb”. Haha hele Body shop har kleskrise! No idea what to wear! Får ta en tur innom Bik Bok etter jobb imorgen 😀 Finner det vel ut sånn en time før festen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg