Roadtrippin!

Processed with VSCO with a5 preset

ALTSÅÅÅ! For en sykt herlig dag. Vi er alt for dårlige til å gjøre ting sammen bare vi to. Når vi først har barnevakt er det som regel fordi begge jobber eller fordi vi skal noe sammen med mange andre. 

Endelig fikk vi det til. Altså, vi har vært i Sverige for å handle inn alt mulig til sommeren så det var ikke akkurat noen “date”. Men vi tar det vi får og har hatt det så morsomt sammen. Det er rart hvordan man bare trenger å gjøre sånne småting for å finne tilbake til slik alt var. Man forsvinner liksom litt i rutinene, har så mange oppgaver og er så opptatt at man ikke klarer å være seg selv. Til slutt begynner man nesten å lure litt på hva som skjedde, hvor det var man bare mistet gnisten. 

I dag har vi bare vært oss to. Ingen barn, ingen oppgaver, ikke noe jobb, null husarbeid og ingen distraksjoner. Bare oss to. Vi har snakket om alt og ingenting. Ledd mye og hatt tid til å være kjærester. 

Også har vi handlet alt for mye mat, haha! For ikke snakke om godteri. Det høres sikkert helt sykt ut, men jeg har alltid drømt om å bo nærme Sverige. Jeg elsker jo å planlegge. Nå har vi middager, vaskemiddel, såper, tannkrem og snop i flere måneder fremover. HURRA!

Vi fikk også endelig tak i spinner til snuppeliten. Jeg har virkelig ikke skjønt greia, det jeg har skjønt derimot er at ALLE har det og at snuppeliten har lengtet etter en sånn litt for lenge. Tror dere ikke vi endte opp med å kjøpe hver sin? Altså, når du først tar i den dingsen blir du jo hekta! Jeg har dillet med den lille duppedingsen siden jeg fikk den i hendene. Tror på ingen måte at det er Sunt for meg, men hey jeg er frelst. 

For å runde av en helt fantastisk bra dag skal jeg og kjærligheten for en gangs skyld kose oss litt ekstra på kveldinga. Spekeskinke, melon og Paradise Hotel finale blir tipp topp! 

Og forresten tusen tusen takk for så gode tilbakemeldinger på innlegget i går! Dere er søte!

Blogges i morgen!

-M

 

2 kommentarer
    1. Såå hyggelig! Er ikke alltid så mye som skal til for å bare føle man er liitt kjærester. Legge hus og husarbeid litt på hylla noen timer. Kjenner til den, dagene går jo bare!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg