Lørdags mambo jambo!

Processed with VSCO with a5 preset

Ahh, de Lørdagene. Minst mulig sminke, chille klær, lange rusleturer sammen med den lille familien min og fryktelig mange kopper kaffi. Jeg blogger alltid om helg når jeg har fri, haha! Jeg blir liksom like overrasket hver gang over hvor uendelig deilig det er. Bare det å våkne opp sammen med de små trollene mine uten at det er noe som haster er gull verdt. Vi ligger alltid lenge i senga sammen, ser Fantorangen på iPaden og bare koser. Før vi står opp og spiser frokost lenge. Lenge, lenge, lenge. Så lenge at kaffen blir kald og magen alt for mett. Jeg elsker det! 

Denne helgen er snuppeliten på speiderleir så vi er en i manko. Det er rart hvor lite som skal til før rutinene er endret. Jeg går rundt med følelsen av å ha glemt noe hele tiden. Mest av alt kanskje fordi snuppeliten snakker på inn og utpust hele dagene. Det er veldig stille her. Alt for stille. Heldigvis kommer hun hjem i morgen og får litt tid sammen med oss før vi igjen skal ta fatt på en ny uke. 

Sommerværet lar vente på seg i Drammen i år. Jeg vil faktisk tørre å påstå at vi har vestlandsvær light. Det blåser og herjer, regner og skurer. Og jeg som bare vil ha sol og varme. 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Jeg skal svare på spørsmålsrunden snart, ikke at det ble så mange spørsmål men, det bruker det aldri å bli haha! Svarene kommer i alle fall i løpet av noen dager. 

 

-M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg